مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:552023-06-28حوادث

مردم مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند


رییس پلیس فتای استان سمنان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید سعید قربان و اعتقادات مذهبی مردم ایران اسلامی گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداری های سودجویان اینترنتی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی انتظامی سمنان، سرهنگ محمد رضا فداییان اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید سعید قربان و اعتقادات مذهبی مردم ایران اسلامی، برخی از مجرمان با سو استفاده از احساسات و اعتقادات مذهبی همشهریان در فضای سایبر اقدام به کلاهبرداری می کنند.

وی گفت: این روزها شاهد تبلیغاتی با موضوعات مختلف مانند جمع آوری هزینه قربانی برای نیازمندان، مشارکت در قربانی و با ارسال لینک های جعلی در کانال و گروه شبکه های اجتماعی هستیم رییس پلیس فتای استان سمنان با بیان اینکه مجرمان اینترنتی با این ترفند شهروندان را به صفحات جعلی یا همان فیشینگ هدایت می کنند، گفت: کلاهبرداران با کپی اطلاعات حساب و کارت بانکی افراد اقدام به برداشت از حساب کاربران می کنند.

فداییان تاکید کرد: شهروندان برای پرداخت کمک های مالی خود حتماً از مراجع رسمی اقدام کنند و به هیچ عنوان قریب تبلیغات انجام شده در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی را نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند

مردم مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند