مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-02اقتصادي

حضور جدی ها بر صحنه کنسرت جدی تر شد/ اجرای چند برنامه متنوع


افزایش حضور گروه ها و هنرمندان در حوزه اجرای زنده گونه های جدی تر موسیقی، از نکات قابل توجهی است که در جدول سامانه های فروش بلیت کنسرت ها دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه برگزاری کنسرت ها در تهران و شهرستان ها در حالی از طریق سامانه های فروش بلیت پیش روی مخاطبان قرار گرفته که افزایش حضور گروه ها و هنرمندانی که در حوزه موسیقی جدی فعالیت می کنند از نکات قابل توجهی است که می توان به آن اشاره داشت.

روندی که به آن اشاره شد، اگرچه نسبت به تعداد رو به افزایش کنسرت های سرگرم کننده، از میزان بسیار کمتری برخوردار است اما به نسبت هفته های گذشته از روند افزایشی برخوردار بوده که می تواند بارقه های امید را برای برگزاری کنسرت های جدی افزایش دهد.

شرایطی که با حمایت تالارها و سالن های برگزاری کنسرت در حوزه های دولتی می تواند دربرگیرنده شرایط بهتری برای هنرمندان و تهیه کنندگان این حوزه باشد تا بتوانند با شرایط ارزان تر و بهتری نسبت به اجاره سالن ها بر اساس ظرفیت مخاطبان این نوع موسیقی ها اقدام کنند.

طبیعتاً در فرآیند تولید، بازاریابی و فروش محصولات موسیقی به ویژه حوزه موسیقی جدی، فراز و نشیب های زیادی وجود دارد که طی روزهای گذشته نیز بخش هایی از آن به مخاطبان اطلاع رسانی شد، شرایطی که اگرچه برای صحت و سقم آن می بایست تحقیقات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جدی ها بر صحنه کنسرت جدی تر شد/ اجرای چند برنامه متنوع

حضور جدی ها بر صحنه کنسرت جدی تر شد/ اجرای چند برنامه متنوع