مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-19دانش

سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم را راه اندازی کرده ایم


رییس دانشگاه رازی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم توسط دانشگاه رازی گفت: در حال حاضر 127 دانشگاه را به این سامانه متصل کرده ایم.

- سامانه "پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم"را راه اندازی کرده ایم ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه رازی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم توسط دانشگاه رازی گفت: در حال حاضر 127 دانشگاه را به این سامانه متصل کرده ایم.

دکتر محمدنبی احمدی در نشست خبری امروز (28 تیر) با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات مهمترین عامل توسعه کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.

است.

وی افزود: این حوزه بویژه در زمینه اقتصاد دیجیتال می تواند نقش موثری در رونق اقتصاد ایجاد کرده و می تواند به عنوان محور توسعه به ویژه در استان ما مطرح باشد.

احمدی گفت: در همین راستا دولت سیزدهم توجه ویژه ای به بحث هوشمندسازی خدمات دارد و دانشگاه رازی هم این موضوع را به عنوان یکی از اولویت های کاری خود مطرح کرده است.

وی افزود: بر همین اساس به عنوان اولین دانشگاه کشور به پنجره خدمات الکترونیک دولت متصل شدیم و اولین دانشگاهی هستیم که خدمات را دراین بستر ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم را راه اندازی کرده ایم

سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم را راه اندازی کرده ایم