مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:152023-06-28بين الملل

چرا اروپا با سوریه دشمنی می کند؟


بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا باور دارد که روند رفتن به سوی راه حل مسالمت آمیز و دائمی در سوریه «به بن بست رسیده است».

او همچنین به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، - بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا باور دارد که روند رفتن به سوی راه حل مسالمت آمیز و دائمی در سوریه به بن بست رسیده است .

او همچنین به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، عادی سازی روابط میان سوریه و کشورهای عربی و همچنین ابتکارعمل های میان دمشق و آنکارا اعتراض کرد و گفت: این راهی نیست که اتحادیه اروپا انتخاب خواهد کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ الخلیج رسانه اماراتی در گزارشی آورده است: موضع خصومت آمیز کشورهای اتحادیه اروپا در قبال سوریه را تنها می توان در چارچوب سیاست اعلام شده آمریکا در قبال دمشق از سال 2011 به بعد توجیه کرد.

سیاستی که در مجموعه ای از تصمیمات برای محاصره اقتصادی و سیاسی نمود یافت و قانون سزار که در سال 2019 اعمال شد اوج تصمیمات برای مجازات مردم سوریه بود.

به این ترتیب که پیامدهای فاجعه باری برای اوضاع معیشتی و اقتصادی آن ها داشت.

قانون سزار و قوانین مشابهی که بر سوریه و سایر کشورها تحمیل می شود در واقع اقدامات تنبیهی برای عدم تبعیت از سیاست های آمریکا است و نه برای هر چیز دیگری که به حقوق بشر، دموکراسی و دیگر کلیشه های بشردوستانه مربوط است؛ زیرا آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اروپا با سوریه دشمنی می کند؟

چرا اروپا با سوریه دشمنی می کند؟