مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-22سياسي

بنیانگذار اصلی هنر، خداوند است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار با دبیر و مسئولان رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان و هنرمندان حاضر در این رویداد گفت: خداوند بنیان گذار اصلی هنر است، - ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار با دبیر و مسئولان رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان و هنرمندان حاضر در این رویداد گفت: خداوند بنیان گذار اصلی هنر است، یعنی بنای هنر را خدا گذاشته است و انسان نمونه واضح هنر پروردگار است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دبیر و مسئولان رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان و هنرمندان ایرانی و خارجی حاضر در این رویداد روز گذشته چهارشنبه 31 خرداد به دیدار آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین رفتند.

آیت الله عابدینی در این دیدار که در مسجد جامع عتیق قزوین برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و هنرمندان اظهار کرد: اهمیتی که شما برای هنر قائل هستید و احترامی که به هنر می گذارید برای ما مهم است و از این بابت خوشحالیم.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که خدا بنیان گذار اصلی هنر است، یعنی بنای هنر را خدا گذاشته است، انسان نمونه واضح هنر خداست، خداوند بعد از بیان کیفیت خلق انسان، فرموده فتبارک الله احسن الخالقین ، به این معنا که انسان برترین مخلوقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیانگذار اصلی هنر، خداوند است

بنیانگذار اصلی هنر، خداوند است