مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-09سياسي

هدر رفت بیت المال در طرح مهار آب های مرزی ماکو


ارومیه_ امام جمعه ماکو آذربایجان غربی گفت: طرح مهار آب های مرزی ماکو پس از گذشت 7 سال هنوز به سرانجام نرسیده است و در بخش هایی بیت المال هدر رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی امام جمعه ماکو با اشاره به پروژه طرح مهار آب های مرزی ماکو گفت: پیمانکاری این طرح بر عهده شرکت سارال بوده و سطح پروژه نیز حدود 3 هزار هکتار پایاب سد شهید قنبری ماکو است.

این طرح دارای 10 ایستگاه است که از این تعداد 7 ایستگاه به صورت پمپاژ برقی و 3 دستگاه نیز به صورت سیکل ترکیبی است.

این پروژه از سال 95 شروع شده و در آن زمان برنامه ریزی شد تا در مدت 18 ماه به اتمام برسد اما متأسفانه تاکنون تا حدود 95 درصد پیشرفت کاری داشته است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تا سال 97 به کشاورزان تحویل داده نشد، افزود: در سال 97 ماه های مهر، آذر و اسفند با شرکت تعاونی بهره بردار کشاورزی آران ساری سوی منطقه آزاد ماکو؛ نماینده کشاورزان در آن منطقه چندین جلسه برگزار کردند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: در این جلسات در همان زمان مقرر شد تا ظرف مدت 7 روز تا یک ماه، 300 هکتار از این اراضی به صورت موقت با رفع نواقص به کشاورزان تحویل داده شود.

اما متأسفانه تاکنون این نواقص رفع نشده است و حتی در این مدت قسمت هایی از پروژه به دلیل رها کردن کار توسط کارفرما و پیمانکار، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفت بیت المال در طرح مهار آب های مرزی ماکو

هدر رفت بیت المال در طرح مهار آب های مرزی ماکو