مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:122023-07-04سياسي

تأکید امیرعبداللهیان بر ارائه بهتر خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم استرالیا


وزیر امور خارجه در دیدار سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در استرالیا بر انجام اقدامات لازم به منظور بهینه تر کردن ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم این کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، احمد صادقی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در استرالیا روز دوشنبه 12 تیر ماه و در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد.

در این ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران گزارشی از آخرین وضعیت روابط با استرالیا و اولویت های مطرح در برنامه اقدامات پیش رو به منظور توسعه روابط دو کشور ارائه کرد.

  وزیر امور خارجه نیز رهنمودهایی را در ارتباط با انجام اقدامات لازم به منظور هر چه بهینه تر کردن ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم استرالیا و اجرای راهکارهای موثر برای برقراری و توسعه فضای تعامل و همکاری بین دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی و تجاری مطرح کرد.

صادقی اشتغال در سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتاوا، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در نیویورک، سرپرستی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بمبیی، معاون پژوهشی دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی و ریاست اداره سوم آسیای جنوبی (هند و شبه قاره) را در سوابق خدمتی خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر ارائه بهتر خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم استرالیا

تأکید امیرعبداللهیان بر ارائه بهتر خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم استرالیا