مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-11ورزشي

واگذاری میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به یزد


رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان در مجمع انتخاباتی هیات استان یزد که با انتخاب «سید مرتضی سجاد» به عنوان سکاندار این هیات ورزشی در یزد همراه بود، - ایسنا/یزد رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان در مجمع انتخاباتی هیات استان یزد که با انتخاب سید مرتضی سجاد به عنوان سکاندار این هیات ورزشی در یزد همراه بود، از واگذاری میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به استان خبر داد.

مهران تیشه گران در مجمع انتخاباتی هیات ورزش ناشنوایان استان یزد که صبح امروز در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: با تصمصم فدراسیون ایران و موافقیت کنفدراسیون آسیا برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به استان یزد واگذار شده که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص علت واگذاری این مسابقات به استان یزد، گفت: علت سپردن این مسابقات به استان یزد به دلیل وجود زیر ساخت ها و امکانات مناسب برای این رشته و همچنین همکاری مسئولان و ورزشکاران مرتبط است.

تیشه گران با قدردانی از تمامی تلاش هایی که تاکنون برای ورزش های ناشنوایان در یزد انجام شده است گفت: برگزاری مسابقات جهانی نقش مهمی در توسعه ورزش ناشنوایان و معرفی ظرفیت های یزد در این رشته دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به یزد

واگذاری میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به یزد