مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-09بين الملل

بمب های خوشه ای؛ آمریکا شعله جنگ جهانی سوم را روشن کرده است


تصمیم جنگ طلبانه آمریکا در ارسال بمب های خوشه ای به اوکراین و استفاده واشنگتن از نیروهای کرد سوریه دموکرات در جنگ اوکراین، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: تصمیم رییس جمهور آمریکا برای ارسال بمب های خوشه ای که تولید و استفاده از آن در عرصه جهانی ممنوع است، به اوکراین، نه تنها بیانگر شکست این کشور در نبرد با روسیه بوده، بلکه نشان دهنده آغاز جنگ جهانی سوم به دست واشنگتن و احتمال وقوع یک جنگ هسته ای در آینده است.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم در خصوص اوکراین نوشت: تصمیم جو بایدن رییس جمهور آمریکا در خصوص ارسال بمب های خوشه ای که در عرصه بین الملل استفاده از آنها ممنوع است، به اوکراین غافلگیرانه نبود بلکه این اقدام بیانگر شکست سنگین اوکراینی ها در اجرای ضدحمله علیه روسیه و افزایش سطح ناامیدی آمریکا نسبت به شکست دادن روسیه و براندازی نظام مسکو و تجزیه این کشور در آینده، به شمار می رود.

بایدن روز گذشته رسماً به شکست ضدحمله اوکراین علیه روسیه و به صورت غیرمستقیم برتری ارتش روسیه در میادین نبرد اذعان کرد به همین دلیل به ارسال بمب های مذکور روی آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمب های خوشه ای؛ آمریکا شعله جنگ جهانی سوم را روشن کرده است

بمب های خوشه ای؛ آمریکا شعله جنگ جهانی سوم را روشن کرده است