مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-27سياسي

لزوم حمایت صنایع نفت و گاز از مراکز نگهداری معلولان استان بوشهر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ها در قالب مسئولیت های اجتماعی برای حمایت از مراکز ترک اعتیاد و نگهداری از معلولان پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات دوشنبه شب در بازدید از مرکز نگهداری معلولان و کمپ ترک اعتیاد در شهرستان بوشهر اظهار داشت: حمایت و نگهداری از معلولین عملی پسندیده و ارزشمند است و سازمان های مربوطه در این زمینه با مشارکت و هم افزایی بیشتر باید زمینه ارائه خدمات مناسب تر را فراهم سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه باید حمایت از معلولین به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود، افزود: توانمندسازی معلولین و مناسب سازی ورودی ادارات و سازمان های استان باید در اولویت بهزیستی و سایر دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت خیرین هم استانی و سازمان های مردم نهاد در راستای کاهش مشکلات معلولین از دیگر اهدافی است که باید اداره کل بهزیستی استان و سایر دستگاه های مرتبط از این پتانسیل ها به خوبی استفاده نمایند.

پورات با قدردانی از زحمات پرسنل کمپ ترک اعتیاد و بازدید از آن مجموعه گفت: مراکز کمپ اعتیاد نقش بسزایی در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی ایفا می کنند و حمایت و رفع نیازهای این مراکز امری ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت صنایع نفت و گاز از مراکز نگهداری معلولان استان بوشهر

لزوم حمایت صنایع نفت و گاز از مراکز نگهداری معلولان استان بوشهر