مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-22سياسي

مردمی سازی فعالیت ها از اهداف سازمان تبلیغات است


رییس اداره تبلیغات اسلامی رودسر با اشاره به اینکه مردمی سازی فعالیت ها از اهداف سازمان تبلیغات است، گفت: مردم محور سازی فعالیت ها و جذب جوانان خوشفکر موفقیت ها را رقم می زند.

- حجت السلام حسین عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک اول تیر سالروز سازمان تبلیغات اظهار کرد: یکی از این نهادهای اثرگذار در کشور سازمان تبلیغات اسلامی است بر همین اساس مردمی سازی فعالیت ها از اهداف این سازمان به شمار می رود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب و با توجه به احساس نیاز مبرم جامعه انقلابی به تشکیلات منسجم و یک مرجع مشخص برای تبلیغات اسلامی که همه بتوانند به آن مراجعه کنند با مشورت جامعه مدرسین و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی قم در تیرماه 1360 شورای عالی تبلیغات اسلامی تشکیل و به محضر امام راحل معرفی شد و امام راحل نیز آن را مورد تأیید قرار دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودسر ادامه داد: این شورا برای نیل به اهداف مذکور سازمان تبلیغات اسلامی را تأسیس کرد و دفتر تبلیغات اسلامی قم و دفتر انتشارات وابسته به جامعه مدرسین را زیر پوشش مالی خود قرار داد و برای هماهنگ ساختن فعالیت های تبلیغی ارگان های انقلابی که امری ضروری بود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی فعالیت ها از اهداف سازمان تبلیغات است

مردمی سازی فعالیت ها از اهداف سازمان تبلیغات است