مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-08سياسي

استاندار همدان: اولویت تخصیص اعتبار به پروژه های دارای پیشرفت بالاست


استاندار همدان با تأکید بر اجتناب از تعریف پروژه های جدید در شهرستان ها، گفت: اولویت تخصیص اعتبار به پروژه های دارای پیشرفت بالاست.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با تأکید بر اجتناب از تعریف پروژه های جدید در شهرستان ها، گفت: اولویت تخصیص اعتبار به پروژه های دارای پیشرفت بالاست.

علیرضا قاسمی فرزاد شنبه 17 تیرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: اعتبارات استانی سفر از بودجه سنواتی اختصاص داده می شود اما بخش وزارتخانه ای مورد تأکید است که باید توجه شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان در جذب اعتبارات وزارتخانه ای کمک کنند، تصریح کرد: فرمانداران جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها را با حضور نمایندگان برگزار کنند و سعی شود اعتبارات خُرد نشود.

استاندار همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت مشاوران و پیمانکاران بومی در پروژه های استان، بیان کرد: به پروژه دانش بنیان، کشاورزی، گردشگری و خدمات توجه شود.

وی با تأکید بر پیگیری اعتبارات تملک، اظهار کرد: قرار بود اعتبارات سال 1401 استان تا پایان تیرماه جذب شود و اگر در حساب دستگاه های اجرایی اعتبارات تملک مانده است باید جذب شود.

استاندار همدان درباره سهم 15 درصد معادن استان، خاطرنشان کرد: درباره 15 درصد سهم معادن پیگیری و مکاتباتی انجام شده است و به نظر می رسد یک سردرگمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان: اولویت تخصیص اعتبار به پروژه های دارای پیشرفت بالاست

استاندار همدان: اولویت تخصیص اعتبار به پروژه های دارای پیشرفت بالاست