مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-29اجتماعي

مهرماه با کمبود 11 هزار معلم در فارس مواجه هستیم


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از کمبود حدود 11 هزار معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: راهکارهایی را در این راستا پیش بینی کردیم اما این مسئله مشکل بزرگی است که باید همه برای حل آن کمک کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از کمبود حدود 11 هزار معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: راهکارهایی را در این راستا پیش بینی کردیم اما این مسئله مشکل بزرگی است که باید همه برای حل آن کمک کنند.

محمدخلیل عسکری در دیدار جمعی از مسئولان آموزش و پرورش با مدیران دادگستری فارس که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد، همکاری دستگاه قضا و آموزش و پرورش در این استان را بسیار خوب ارزیابی و اضافه کرد: مسئولان دادگستری استان نسبت به جامعه معلمین و دانش آموزی حساس هستند وحق آنها است که آموزش و پرورش را دغدغه اول خود بداند و نگران باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری، گفت: ما در آموزش وپرورش علاوه بر پاسخگو بودن به دنبال مطالبه گری برای نقش و وظیفه سایر دستگاهها نسبت به آموزش وپرورش در تربیت هستیم و در این راستا از دستگاه قضایی نیز درخواست کمک داریم.

عسکری با بیان برخی دستاوردها ومشکلات پیش روی آموزش وپرورش فارس، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش های انجام شده مشکل فضای پردیس گپهای دانشگاه فرهنگیان فارس همچنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرماه با کمبود 11 هزار معلم در فارس مواجه هستیم

مهرماه با کمبود 11 هزار معلم در فارس مواجه هستیم