مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-29سياسي

وصیتی که شهید «خسرو چیتی» به مادرش کرد


شهید خسرو چیتی در وصیت خود به مادرش نوشته است: «اگر من شهید شدم تکه چوبی را روی آن بنویسید «بسم الله الرحمن الرحیم» و روی سینه ام بگذارید».

- ایسنا/لرستان شهید خسرو چیتی در وصیت خود به مادرش نوشته است: اگر من شهید شدم تکه چوبی را روی آن بنویسید بسم الله الرحمن الرحیم و روی سینه ام بگذارید .

شهید خسرو چیتی در یکم شهریورماه سال 46 در شهرستان بروجرد از پدری به نام محمد و مادری به نام اشرف متولد شد تحصیلاتش را تا اول راهنمایی ادامه داد و با شروع جنگ به جبهه رفت و در چهارم اسفندماه سال 62 در تنگه چزابه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکرش را در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپردند.

در وصیت نامه شهید خسرو چیتی آمده است: با سلام و درود فراوان بر مهدی موعود(عج) و با سلام و درود بیکران بر خمینی، این عزیز و امید مستضعفان که با راهنمایی های پیامبرگونه شان امت را دانا و سرافراز کرد و با درود فراوان به روان پاک شهیدان گلگون کفن انقلاب که با اهدای خون خود نهال جمهوری اسلامی را آبیاری کردند که امام عزیز فرموده: ما هرچه داریم از شهدا داریم .

و با درود فراوان بر جان برکفان جمهوری اسلامی که از همه چیز خود گذشته و دلیرانه به میدان های نبرد شتافته و به مبارزات بی امان خود ادامه می‎دهند و یک لحظه از پای نمی‎نشینند که ابرجنایتکاران شرق و غرب را به زانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیتی که شهید «خسرو چیتی» به مادرش کرد

وصیتی که شهید «خسرو چیتی» به مادرش کرد