مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-23سياسي

پایه گذار سنت ها و مراسم حسنه در جامعه باشیم


امیدواریم پایه گذار سنت ها و مراسم حسنه، زیبا، کارساز و انسان ساز در جامعه باشیم و سنت مشکل آفرین از خود بر جای نگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هم اکنون از غدیر غافلیم و باید توجه جامعه را هر چه بیشتر به غدیر جلب کنیم، اظهار کرد: برنامه های مطلوبی در سال جاری به مناسبت عید غدیر پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه رسم سازی ها و سنت های غلط در مراسم مختلف نباید ترویج یابد تا مشکلات برای بقیه افراد جامعه ایجاد نشود، تصریح کرد: امیدواریم پایه گذار سنت ها و مراسم حسنه، زیبا، کارساز و انسان ساز در جامعه باشیم و سنت مشکل آفرین از خود بر جای نگذاریم.

نکونام به مراسم های پیش رو اشاره کرد و گفت: هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) و نهم ذی الحجه روز عرفه و شهادت حضرت مسلم بن عقیل است، مردم به خوبی قدر عرفه را می دانند و در مجالس دعا حضور می یابند و به خوبی از این روز و دعای امام حسین (ع) بهره مند می شوند.

وی افزود: عرفه روز انسان شناسی، تکلیف شناسی، مجاهد پروری، خداشناسی، معاد شناسی و روز نجات خود از دشمنی ها و شرارت ها است.

نکونام، عید قربان را یکی دیگر از برنامه های هفته پیش رو اعلام کرد و گفت: رسیدن به کمالات انسانی بدون قربانی ممکن نیست و قرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه گذار سنت ها و مراسم حسنه در جامعه باشیم

پایه گذار سنت ها و مراسم حسنه در جامعه باشیم