مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-24دانش

9 واحد تولیدی در زنجان دانشجوی بورسیه صنعتی جذب می کنند


رییس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: 9 واحد تولیدی در این استان متقاضی جذب 73 دانشجو در قالب طرح بورسیه صنعتی از مهرماه امسال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله رسولی ظهر شنبه در نشست با نخبگان استان گفت: طرح بورسیه صنعتی سال گذشته توسط بنیاد نخبگان به صورت آزمایشی در استان یزد اجرا شد و بسیار موفق بود، از این رو امسال اجرای این طرح به صورت سراسری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در استان زنجان هشت واحد تولیدی در استان زنجان متقاضی جذب دانشجویان جدید الورود در طرح بورسیه صنعتی شدند و یک شرکت نیز متقاضی جذب دانشجویان در حال تحصیل شده است.

رسولی اظهار داشت: در واقع در این طرح دانشجویان به 2 صورت می توانند وارد بورسیه صنعتی شوند، به این شکل که یا در بدو ورود به دانشگاه و در مرحله انتخاب رشته می توانند کد رشته های دارای بورسیه صنعتی را انتخاب کنند و روش دوم هم این است که برخی شرکت ها از میان دانشجویان در حال تحصیل اقدام به جذب می کنند.

رییس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه جذب دانشجویان در واحدهای تولیدی در طرح بورسیه صنعتی به صورت تضمین مشروط است، گفت: در فرآیند تحصیل دانشجو در طول تحصیل یک تا یک و نیم روز نیز در واحد صنعتی حضور خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 واحد تولیدی در زنجان دانشجوی بورسیه صنعتی جذب می کنند

9 واحد تولیدی در زنجان دانشجوی بورسیه صنعتی جذب می کنند