مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-24بين الملل

دیدار دوستانه السیسی با بن سلمان در پاریس


رییس جمهوری مصر در حاشیه نشستی در پاریس با ولیعهد عربستان دیدار کرد.

- رییس جمهوری مصر در حاشیه نشستی در پاریس با ولیعهد عربستان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میدل ایست نیوز به نقل از الشروق گزارش داد، عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری مصر در حاشیه نشست بین المللی برای پیمان مالی جهانی جدید در پاریس با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالشروق، احمد فهمی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که مشارکت السیسی در این نشست مهم، در پاسخ به دعوت امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در سایه روابط راهبردی مستحکم و رو به رشد مصر و فرانسه انجام شد.

گفتنی است هدف از این نشست، تقویت همکاری بین المللی برای ایجاد سازوکار مناسب جهت تامین مالی لازم برای تحقق توسعه پایدار است.

ولیعهد عربستان از 14 ژوئن به فرانسه رفته است و ضمن دیدار با امانوئل ماکرون در مراسم نامزدی ریاض در میزبانی از اکسپو 2030 شرکت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری عربستان سعودی واس ، در این دیدار دو طرف روابط نزدیک و تاریخی دوجانبه دو کشور برادر و چشم انداز همکاری های مشترک و راه های ارتقا و توسعه آن را در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواس، رهبران دو کشور همچنین درباره تحولات اوضاع منطقه ای و بین المللی و تلاش های انجام شده در راستای آن و همه موضوعات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دوستانه السیسی با بن سلمان در پاریس

دیدار دوستانه السیسی با بن سلمان در پاریس