مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-17فرهنگي

پخش جهانی فیلم زالاوا در پلتفرم آمازون همزمان با اکران آنلاین داخل کشور


فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری، همزمان با اکران آنلاین در پلتفرم های فیلیمو و نماوا در پلتفرم آمازون نیز برای مخاطبان جهانی در دسترس قرار گرفته است.

- فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، همزمان با اکران آنلاین در پلتفرم های فیلیمو و نماوا در پلتفرم آمازون نیز برای مخاطبان جهانی در دسترس قرار گرفته است.

فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، همزمان با اکران آنلاین در پلتفرم های فیلیمو و نماوا در پلتفرم آمازون نیز برای مخاطبان جهانی در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم به تهیه کنندگی سمیرا و روح الله برادری، برنده سه سیمرغ و کاندیدای ده سیمرغ بلورین در جشنواره فجر سی ونهم؛ از 22 تیرماه در پلتفرم های فیلیمو و نماوا اکران آنلاین شده است.

حق پخش انحصاری زالاوا در آمریکا و کانادا توسط کورینث فیلمز (Corinth Films) خریداری شده و شرکت آمازون امتیاز این فیلم را برای نمایش در پلتفرم پرایم ویدیو خریداری کرده است.

حق پخش جهانی فیلم سینمایی زالاوا که برنده دو جایزه فیپرشی و جایزه بزرگ هفته منتقدین ونیز نیز شده است، توسط کمپانی LevelK دانمارک در فستیوال فیلم ونیز 2021 خریداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش جهانی فیلم زالاوا در پلتفرم آمازون همزمان با اکران آنلاین داخل کشور

پخش جهانی فیلم زالاوا در پلتفرم آمازون همزمان با اکران آنلاین داخل کشور