مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-08اقتصادي

رشد درآمدهای خراسان جنوبی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: میانگین رشد درآمدهای استان در سال جاری 50 درصد کمتر از میانگین کشوری در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان صبح شنبه در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان با تبریک روز مالیات اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در درون همه حکومت ها بحث مالیات می باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: در منابع اسلامی نیز به موضوع مالیات اشاره شده است به طوری که امیرالمومنین حضرت علی (ع) امر به وصول مالیات از مردم می کنند تا برای آبادانی و تأمین امنیت هزینه شود.

ذاکریان با اشاره به تحریم های ظالمانه، محدود شدن مبادلات با دنیا و کم شدن فروش نفت ادامه داد: شاید اگر بحث فروش نفت مانند گذشته وجود داشت هیچ موقع به این موضوع فکر نمی کردیم که با منابع خود کشور و مالیات ستانی که یکی از سالم ترین و پاکیزه ترین روش های اداره کشور می باشد کشور را مدیریت نماییم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان داشت: خواسته و ناخواسته به این سمت و سو رفتیم و تحریم ها باعث شد تا قوی تر شده و روی پای خود بایستیم.

ذاکریان گفت: خوشبختانه سازمان امور مالیاتی حرکت رو به رشدی را در پیش گرفته هر چند در این مسیر رضایت صد درصدی وجود ندارد ولی آنچه حائز اهمیت بوده پاسخ دهی به این نارضایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد درآمدهای خراسان جنوبی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری

رشد درآمدهای خراسان جنوبی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری