مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-23سياسي

تأثیرگذاری ایران در جهان به برکت اتحاد در میدان و دیپلماسی است


امروز شاهدیم که میدان ما و دیپلماسی ما با هم متحدند و به برکت همین اتحاد و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که در مقیاس جهانی تاثیرگذار هستیم.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: امروز شاهدیم که میدان ما و دیپلماسی ما با هم متحدند و به برکت همین اتحاد و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که در مقیاس جهانی تاثیرگذار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار ، در خطبه های نمازجمعه امروز 2 تیرماه اظهار کرد: آمریکا در مقابل پیشرفت جمهوری اسلامی اظهار ناتوانی می کند و امیدی ندارد که بتواند روند انقلاب ما را تغییر دهد و آنان که مذاکرات برجام را ترک و آن را با افتخار پاره کردند، الان برای مذاکره با جمهوری اسلامی التماس می کنند.

وی با بیان اینکه در آنجا تلاش ما این بود که حداقلی از غنی سازی داشته باشیم و آنها هم نمی پذیرفتند، ادامه داد: درخواست امروز آنها این است که غنی سازی بالای 60درصد ایران متوقف شود و دنبال این هستند که دارایی های بلوکه شده ما را برگردانند و در قبال آن امنیتی برای نیروهای متجاوز خود به وجود بیاورند و این مرز دیروز و امروز ما است.

کریمی تبار با بیان اینکه از مقاومت شما مردم است که دشمن مرعوب و وادار به عقب نشینی شده است، اظهار کرد: بدون برجام و بدون FATF صادرات نفت ما از 200هزار بشکه دیروز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیرگذاری ایران در جهان به برکت اتحاد در میدان و دیپلماسی است

تأثیرگذاری ایران در جهان به برکت اتحاد در میدان و دیپلماسی است