مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-17پزشكي

با این روش ها در زمستان هم آلبالو دارید


روش های ساده ای برای نگهداری طولانی مدت آلبالو وجود دارد که با استفاده از آن ها حتی در دل زمستان هم می توانید از این میوه تابستانی مستفیض شوید.

- گروه زندگی: آلبالو از آن میوه هایی است که فقط یکی، دو ماه از سال فرصت خوردنش نصیب مان می شود و اگر در فصول دیگر هوس آلبالو کنیم، خبری از این میوه خاص و جذاب تابستانی نیست اما با این حال روش های ساده ای برای نگهداری طولانی مدت آلبالو وجود دارد که با استفاده از آن ها حتی در دل زمستان هم می توانید از این میوه مستفیض شوید.

  برای درست کردن مربا حتما باید 12 تا 24 ساعت به ترکیب آلبالو و شکر استراحت دهید *مربای آلبالو و چند فوت کوزه گری درست کردن مربا از پرطرفدارترین روش های نگهداری آلبالوست که اکثر خانم های کدبانو با شیوه پخت آن آشنایی دارند، اما اگر تازه کار هستید و دلتان می خواهد به جای مرباهای بازاری، یک مربای باکیفیت خانگی حتی برای زمستان داشته باشید، تا فصل آلبالو تمام نشده، دست به کار شوید.

  به ازای هر کیلو آلبالو، یک کیلو شکر نیاز دارید و در مابقی کار به کمی دقت و حوصله.

ابتدا باید هسته آلبالوها را با هسته گیر، نی و یا یک عدد چوب کبریت جدا کنید و سپس آن ها را به همراه شکر لایه لایه داخل قابلمه مورنظر که بهتر است استیل یا لعابی باشد، بریزید و اجازه دهید به مدت 12 تا 24 ساعت در یخچال است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این روش ها در زمستان هم آلبالو دارید

با این روش ها در زمستان هم آلبالو دارید