مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-26اقتصادي

اشتغال 146 هزار نفر در حوزه اصناف استان یزد


مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد از اصناف به عنوان پیشرانان مهم در بسط و توسعه اقتصادی استان یاد کرد و گفت: هم اکنون 146 هزار نفر در بیش از 58 هزار واحد صنفی استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

- ایسنا/یزد مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد از اصناف به عنوان پیشرانان مهم در بسط و توسعه اقتصادی استان یاد کرد و گفت: هم اکنون 146 هزار نفر در بیش از 58 هزار واحد صنفی استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

محمدکاظم صادقیان در همایش روز ملی اصناف ضمن تبریک دهه تولید و تجارت و با بیان این که اصناف به عنوان یکی از نهادهای مدنی و مردمی ازمحورهای مهم در بسط و توسعه اقتصادی استان و کشور هستند، افزود: در استان یزد به لحاظ ویژگی های خاص فرهنگی، تاثیر فعالیت اصناف نسبت به سایر استانها بی بدیل است و دستگاههای اجرایی در برنامه های خود، این قشر از جامعه را به عنوان بازوان توانای خود محسوب می کنند.

وی با تاکید بر تعامل بین اصناف و دستگاه های اجرایی، قضایی، نظارتی و امنیتی، افزود: اصناف از منظر آماری در حوزه تولید ناخالص داخلی کشور حدود 17 تا 19 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را با بیش از هفت میلیون و 500 فرصت شغلی در قالب بنگاه های خرد، کوچک و متوسط فراهم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 146 هزار نفر در حوزه اصناف استان یزد

اشتغال 146 هزار نفر در حوزه اصناف استان یزد