مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-25حوادث

نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در شاهرود برپا شد


فرماندار شاهرود از عزم جدی فراجا در مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه کشفیات این حوزه برپا شده تا مردم از نزیک این تلاش ها را مشاهده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی ارشاد اسلامی این شهرستان، ضمن بیان اینکه کاهش مصرف مواد مخدر نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی است، بیان کرد: فراجا و نیروهای انتظامی و امنیتی عزم خوبی در برخورد با این پدیده شوم دارند وی با بیان اینکه نمایشگاهی در همین راستا از کشفیات نیروی انتظامی در شهر برپا شده است، افزود: مردم می تواند از نزدیک در جریان این تلاش ها قرار گیرند.

فرماندار شاهرود همچنین خواستار توجه به یک عزم جدی در مقوله مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: اقدام علیه افیون خانمان برانداز اعتیاد، در ید یک یا دو ارگان نیست.

جلالی در ادامه به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری نیز اشاره کرد و با بیان اینکه برگزاری این رویداد نیازمند همکاری، همراهی و همفکری همه موثران شهرستان خواهد بود، افزود: از همه ظرفیت ها در این زمینه بهره گیری می شود.

وی با بیان اینکه انتخابات وجوه فراوانی دارد که مشارکت و رقابت سالم دو عنصر بیرونی آن است، تاکید کرد: امنیت و سلامت انتخابات نیز بر عهده حاکمیت و برگزارکنندگان قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در شاهرود برپا شد

نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در شاهرود برپا شد