مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 01:152023-07-17بين الملل

مخالفت روسیه با حضور هشت کشور اروپایی در نشست شورای امنیت


معاون نماینده روسیه در سازمان ملل با انتقاد از رویکرد انگلیس در لابی گری برای کی یف در شورای امنیت، گفت که مسکو از حضور هشت کشور اروپایی عضو ناتو در نشست این شورا درباره اوکراین مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پولیانسکی معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل شامگاه دوشنبه از مخالفت این کشور با حضور 8 کشور عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در نشست شورای امنیت درباره اوکراین خبر داد.

دولت روسیه در تاریخ 24 فوریه 2022 بعد از اعلام به رسمیت شناختن جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین، دستور آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس با هدف حفاظت از مردم این منطقه و همچنین پاکسازی دولت نئونازی کی یف را صادر کرد.

پولیانسکی شامگاه شامگاه دوشنبه در این باره گفت: روسیه مخالفت خود را با تصمیم برای دعوت از هشت کشور عضو اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد اوکراین ابراز کرده است .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در ادامه توضیح داد: انگیس به عنوان رییس دوره ای به تنهایی تصمیم گرفته است که با نقض رویه های ثبت شده، فرصتی برای گفت وگو با هشت کشور عضو اتحادیه اروپا و ناتو و نزدیک ترین متحدان آنها و همچنین نماینده خود اتحادیه اروپا فراهم کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت روسیه با حضور هشت کشور اروپایی در نشست شورای امنیت

مخالفت روسیه با حضور هشت کشور اروپایی در نشست شورای امنیت