مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-28سياسي

خسارت ترک فعل ها به کشور بسیار بیشتر از سوء جریان هاست


بازرس قضایی و بازرس کل استان یزد با بیان این که شاخص سلامت اداری در این استان نسبت به سایر استان ها نسبتا مطلوب است، گفت: خسارت ترک فعل ها به کشور بسیار بیشتر از سوء جریان هاست لذا جسارت و شجاعت را از مدیران نمی گیریم و رویکرد اجرایی داریم.

- ایسنا/یزد بازرس قضایی و بازرس کل استان یزد با بیان این که شاخص سلامت اداری در این استان نسبت به سایر استان ها نسبتا مطلوب است، گفت: خسارت ترک فعل ها به کشور بسیار بیشتر از سوء جریان هاست لذا جسارت و شجاعت را از مدیران نمی گیریم و رویکرد اجرایی داریم.

رضا مختاری در نشست تخصصی هم افزایی مدیران دستگاههای اجرایی و نظارتی استان یزد که به مناسبت هفته قوه قضاییه در سالن شهید عباسپور برگزار شد، با بیان این که پای درد و دل هر کدام از حوزه های اجرا و نظارت بنشینیم، هر یک دغدغه و سخن ها برای گفتن دارند، گفت: ما به این هم اندیشی و نشست ها نیاز داریم تا فضای خیلی خوب و صمیمانه ای بین مدیران اجرایی و نظارتی ایجاد شود و امیدواریم این نشست فتح بابی برای برگزاری هم اندیشی های هدف دار، منظم و مستمر و با برنامه و با رویکرد دلسوزانه باشد.

وی با اشاره به فضای مثبت اداری حاکم بر دستگاه های اجرایی استان، افزود: این فضای مثبت، همدلانه و همراه بوده به گونه ای که شاخص سلامت اداری در استان نسبت به سایر استان ها نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت ترک فعل ها به کشور بسیار بیشتر از سوء جریان هاست

خسارت ترک فعل ها به کشور بسیار بیشتر از سوء جریان هاست