مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-15اقتصادي

آبرسانی سیار به 320 روستای یزد/اجرای رینگ شهری یزد با هدف توازن کمی و کیفی آب


مدیر عامل آبفای یزد با اشاره به آبرسانی سیار به 320 روستای استان یزد، از اجرای آبرسانی به 382 روستای محروم استان با برآورد سرمایه گذاری 2280 میلیارد تومان با همکاری قرارگاه امام حسن (ع) خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل آبفای یزد با اشاره به آبرسانی سیار به 320 روستای استان یزد، از اجرای آبرسانی به 382 روستای محروم استان با برآورد سرمایه گذاری 2280 میلیارد تومان با همکاری قرارگاه امام حسن (ع) خبر داد.

جلال علمدار امروز شنبه 24 تیرماه در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به گرمای بی سابقه سالهای اخیر، گفت: مردم یزد واقعاً صرفه جو هستند و خوشبختانه با این همکاری و تعامل مردمی تاکنون هیچ مورد قطعی آب در یزد نداشته ایم و تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت های موجود در جهت تامین آب پایدار در استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به گلایه مردم در مورد افت فشار آب در برخی مناطق شهر، گفت: این چالش را با اجرای طرح رینگ شهری به طول 160 کیلومتر خط انتقال و 170 هزار مترمکعب مخزن آب دنبال می کنیم.

این مسئول در ادامه تامین آب پایدار، توازن کمی و کیفیت آب در تمام مناطق شهر و افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب برای مواقع بحرانی از اهداف مهم اجرای این طرح خواند و گفت: در حال حاضر 110 هزار مکعب مخزن ذخیره آب در سطح شهر یزد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 320 روستای یزد/اجرای رینگ شهری یزد با هدف توازن کمی و کیفی آب

آبرسانی سیار به 320 روستای یزد/اجرای رینگ شهری یزد با هدف توازن کمی و کیفی آب