مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-09سياسي

کاهش خرافات با خودآگاهی تاریخی در فضای مجازی


ما در دوران مدرنیته متقدم و متأخر زندگی می کنیم و برخی از پست مدرنیسم و پسا مدرن صحبت می کنند و به تعبیر من، ما وارد «جهان پساجدید» شدیم.

- ما در دوران مدرنیته متقدم و متأخر زندگی می کنیم و برخی از پست مدرنیسم و پسا مدرن صحبت می کنند و به تعبیر من، ما وارد جهان پساجدید شدیم.

عصر ایران؛ سید مهدی حسینی دورود- استقبال از 4 گفت و گوی قبلی و بازتاب آنها در محافل و رسانه های حوزوی درباره تأثیر مدرنیته بر حوزه و زندگی حوزویان انگیزه مضاعفی بخشیده برای تعمیق این بحث.

  این بار دیدگاه های آقای سید جواد میری را جویا شده ایم که خود را در پاسخ به پرسش نخست معرفی کرده اند:    -من سید جواد میری استاد جامعه شناسی و مطالعات ادیان در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی هستم.

از نوجوانی در سوئد و انگلستان زندگی کردم و لیسانس و فوق لیسانس را از دانشگاه گوتنبرگ سوئد و دکترا را از دانشگاه بریستول انگلستان اخذ کردم.

   در انگلیس، چین، روسیه و مالزی تحقیق و تدریس داشتم و بعد از اینکه به ایران آمدم، در دانشکده فلسفه علم دانشگاه شریف نزدیک 5 سال تدریس کردم، همچنین در دانشگاه ادیان و مذاهب هم تدریس داشته ام و مدت چهارده سال است که در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مشغول به کار هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خرافات با خودآگاهی تاریخی در فضای مجازی

کاهش خرافات با خودآگاهی تاریخی در فضای مجازی