مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-13اجتماعي

انتخاب رشته تعیین کننده مسیر زندگی است


رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز گفت: انتخاب رشته، انتخاب مسیر زندگی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد منظوری ظهر پنجشنبه در نشست بررسی فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان استان البرز اظهار کرد: یکی از معیارهای توسعه یافتگی جوامع این است که از هر فرد در زمینه ای استفاده شود، که توانمندی و زمینه آن را داشته باشد، بنابراین هدایت تحصیلی به دنبال این است که به توسعه متوازن افراد توانمند در جامعه بپردازد.

وی بیان کرد: فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم متوسطه با هدف راهنمایی و مشاوره دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی با توجه به علاقمندی و توانایی دانش آموز توسط مشاوران مربوطه انجام می شود و شامل عملکرد تحصیلی دانش آموز، اجرای آزمون های توانایی و رغبت و نظرخواهی از معلمان، دانش آموزان و اولیا است.

رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر برگزاری جلسات توجیهی با دست اندرکاران هدایت تحصیلی دانش آموزان در نواحی و شهرستان های آموزش و پرورش استان البرز، ادامه داد: زمینه سازی برای توجیه اولیای دانش آموزان، نظارت بر نمونه برگ الکترونیکی، بازدید از روند فعالیت نواحی و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رشته تعیین کننده مسیر زندگی است

انتخاب رشته تعیین کننده مسیر زندگی است