مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-16اجتماعي

یک بار برای همیشه مشکل اراضی اوقافی روستاهای رزن را باید حل کنیم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: شهرستان رزن دارای شش روستای موقوفه بوده که یک بار برای همیشه باید مشکل اوقافی بودن اراضی این روستاها حل شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: شهرستان رزن دارای شش روستای موقوفه بوده که یک بار برای همیشه باید مشکل اوقافی بودن اراضی این روستاها حل شود.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی یکشنبه 25 تیرماه در جلسه تعیین تکلیف زمین های اوقافی شهرستان رزن، اظهار کرد: در این رابطه اتفاقات خوبی در سطح استان همدان قرار است بیفتد و اگر امکان داشته باشد به دنبال آن هستیم که با مجوزهای لازم و نیز با رایزنی دهیاران این روستاها با اهالی، مشکل اوقافی بودن اراضی این روستاها با راهکاری مناسب تعیین تکلیف و مرتفع شود.

وی افزود: برای حل و مرتفع شدن مشکلات این روستاها ابتدای امر باید طرح شمیم این روستاها آماده شود تا از این طریق بدانیم سهم موقوفه هر روستا چه میزان است؟ ضمن اینکه حقوق زارعان به جای خود خواهد بود.

حاجی زین العابدینی ادامه داد: بعد از مشخص شدن سهم موقوفه اوقاف دو راهکار برای حل اوقافی بودن این روستاها براساس مجوزهای داده شده به اوقاف وجود دارد؛ یکی از راهکارها این است که دهیار به عنوان نماینده مردم پس از رایزنی و دریافت موافقت اهالی، سهم موقوفه را قیمت گذاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بار برای همیشه مشکل اراضی اوقافی روستاهای رزن را باید حل کنیم

یک بار برای همیشه مشکل اراضی اوقافی روستاهای رزن را باید حل کنیم