مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-10اقتصادي

ضرورت تشدید نظارت ها بر خدمات سفر در رشت


سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت ها بر خدمات سفر در این شهرستان گفت: بازدیدهای مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، - اماکن عمومی و اقامتی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه روز به روز با افزایش حضور مسافران مواجه هستیم.

سرپرست فرمانداری رشت بیان کرد: حضور مسافر در یک شهرستان سبب ایجاد شکوفایی اقتصادی می شود و همچنین باعث افزایش خدمات سفر منطبق بر ظرفیت های موجود می شود و اگر نتوانیم خدمات مناسب ارائه دهیم گردشگران به دیگر شهرها و استان ها مراجعه می کنند لذا باید برای حفظ چنین سرمایه ای برنامه ریزی دقیقی در ارائه خدمات صورت گیرد.

عاشوری ادامه داد: باید زیرساخت های خدمات سفر متناسب با تقاضا و حضور گردشگران باشد، استان گیلان در مقایسه با سایر استان ها دارای پتاسیل های بالقوه ای در حوزه گردشگری است که باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد، باید خدمات بین راهی مطلوبی ارائه شود.

تنوع غذایی گیلان از قابلیت های گردشگری استان است وی با بیان اینکه تنوع غذایی گیلان از دیگر قابلیت های گردشگری استان است، گفت: رشت به عنوان شهر خلاق خوراک مشهور است و همین تنوع غذایی سبب جذب گردشگران می شود، برخی از خدمات اجرایی سفر را باید بر اساس اقتضائات ارائه دهیم، شهرداری ها نسبت به برگزاری بازراچه های سنتی محلی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشدید نظارت ها بر خدمات سفر در رشت

ضرورت تشدید نظارت ها بر خدمات سفر در رشت