مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-02اقتصادي

کرمانشاه امسال خاموشی برنامه ریزی شده، ندارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف برق، گفت: کرمانشاه امسال خاموشی برنامه ریزی شده، ندارد.

- محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرآیند تولید و مصرف انرژی الکتریکی شامل سه قسمت اصلی تولید، انتقال و توزیع است که وظیفه شرکت توزیع برق تأمین برق مطمئن و پایدار است و در در کل استان 99.

97 درصد مشترکین 100 درصدی برق در بخش شهری، 99 درصد از روستاهای دارای سکنه و 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار در استان از نعمت برق برخوردار است.

وی افزود: در مجموع 820 هزار مشترک در استان کرمانشاه وجود دارد که 83 درصد خانگی، پنج درصد صنعتی ،2 درصد کشاورزی و مابقی سایر مصارف است که از نظر مصرف انرژی به ترتیب 40 درصد ،13 درصد و 18 درصد مصرف برق را شامل می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به همکاری خوب مشترکین شرکت توزیع در تمام بخش ها اعم از خانگی، صنعتی و کشاورزی در مجموع به 455 هزار مشترک 23 میلیارد پاداش در قبوض برق پرداخت کرده که این رقم با توجه به به طرح پاداش 20 برابری در امسال و همکاری خوب مشترکین بیشتر خواهد شد.

مرادی بیان کرد: در سال جاری هیچ گونه خاموشی با برنامه ریزی نداریم و تمام تلاش صنعت برق این است که این تابستان را با همکاری مردم بدون خاموشی سپری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه امسال خاموشی برنامه ریزی شده، ندارد

کرمانشاه امسال خاموشی برنامه ریزی شده، ندارد