مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 01:352023-06-28سياسي

گلستان نیازمند چرخشهای تحول آفرین است


استاندار گلستان با اشاره به بی توجهی به استان گلستان پس از انتزاع، گفت: امروز استان گلستان پس از یکی دو دهه بی مهری نیازمند چرخش های تحول آفرین با کمک نخبگان خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد زنگانه چهارشنبه شب در جمع نخبگان، فرهیختگان و جمعی از دانشگاهیان فناور استان گلستان در قالب هیئت اندیشه ورز نخبگان استان با اشاره به اینکه پیشرفت در کنار یک موضوع ملموس یک باور و اعتقاد قلبی است که تا در ذهن محقق نشود در فضای عینی قابل تحقق نیست، اظهار کرد: باید تلاش کنیم باور به پیشرفت را در تک تک افراد استان به ویژه مدیران و نخبگان ایجاد کنیم تا با ایمان و امید به سمت اهداف متعالی استان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد به پیشرفت اتفاق نمی افتد مگر اینکه ارتباط بین بخش مدیریت، اجرا، حوزه قضایی و علمی مبتنی بر یک روند منطقی و عالمانه تعریف و شکل بگیرد، افزود: در کشورهای پیشرفته دنیا مدیریت ها همواره با حضور و نقش آفرینی مراکز علمی شکل گرفته است.

استاندار گلستان با تاکید بر لزوم کاهش فاصله مراکز علمی با مدیریت ارشد استان گلستان، خاطرنشان کرد: تشکیل 31 هیئت اندیشه ورز ذیل معاونت های استانداری از جمله اقدامات ما در همین راستا و برای بهره مندی از نظرات و نقش آفرینی نخبگان در مدیریت استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان نیازمند چرخشهای تحول آفرین است

گلستان نیازمند چرخشهای تحول آفرین است