مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-01اجتماعي

تلاش برای رفع مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی


مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی احصا شده و در تلاش هستیم با برگزاری جلسات مستمر و همراهی نیروگاه مشکلات محیط زیستی نیروگاه برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعیده خضیر در جلسه اقتصاد دانش بنیان که بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: مسائل و مشکلات زیست محیطی استان قز وین با شرکت های دانش بنیان و فناورانه این حوزه اشتراک گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و نخبگان برای کاهش مشکلات زیست محیطی استان قزوین بهره مند شویم، افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند نقش مهمی در تحقق استانداردهای زیست محیطی در استان قزوین داشته باشند.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین ادامه داد: ورود شرکت های دانش بنیان به حوزه محیط زیست نیازمند یک سیاستگذاری است و استان نیز قزوین این تاب آوری را دارد که در حوزه های مختلفی همچون چون صنعت، کشاورزی و محیط زیست با ورود دانش بنیانی ها به سمت سیاست گذاری های سازمان یافته حرکت کند.

وی در پایان بیان کرد: مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی احصا شده و در تلاش هستیم با برگزاری جلسات مستمر و همراهی نیروگاه مشکلات محیط زیستی نیروگاه برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی

تلاش برای رفع مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی