مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:252023-06-25اقتصادي

10 هزار کارت ملی بلاتکلیف در ایستگاه های توزیع اردبیل


مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: در حال حاضر 10 هزار کارت ملی بلاتکلیف در پست و ایستگاه های صادرکننده کارت ملی هوشمند در اردبیل باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید خلوصی عصر یکشنبه در جریان بازدید از دفاتر ارائه خدمات کارت ملی هوشمند در اردبیل اظهار کرد: هموطنان با مراجعه به ایستگاه ها، محل تحویل مدارک و ادارات پست می توانند کارت ملی هوشمند خود را که ماه های گذشته درخواست داده بودند، تحول بگیرند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل یک میلیون و 335 هزار نفر جمعیت دارد که تاکنون 97 درصد واجدین شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند در این استان ثبت نام کردند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: برای 920 هزار نفر از اهالی استان اردبیل کارت ملی هوشمند صادر و تحویل داده شده و برای مابقی افراد واجد شرایط نیز آمادگی ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند را داریم.

خلوصی افزود: 10 هزار فقره کارت ملی هوشمند در ایستگاه ها و محل تحویل موقت باقی مانده که افراد ثبت نام کننده می توانند با مراجعه به این ایستگاه ها و مراکز پستی کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت کارت ملی هوشمند خود و فرآیند ثبت نام و صدور آن می توانند از طریق سامانه #90*4* اطلاعات بیشتری را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار کارت ملی بلاتکلیف در ایستگاه های توزیع اردبیل

10 هزار کارت ملی بلاتکلیف در ایستگاه های توزیع اردبیل