مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-22بين الملل

بیانیه وزارت خارجه فلسطین درباره شهادت جوان فلسطینی در نابلس


وزارت خارجه فلسطین امروز با صدور بیانیه ای خواستار انجام تحقیقات بین المللی درباره جنایت وحشیانه نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی با شلیک بیش از 40 گلوله شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، وزارت خارجه فلسطین امروز شنبه در بیانیه ای به شهادت فوزی مخالفه جوان 18 ساله فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در شهر نابلس واکنش نشان داد.

وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه بر لزوم انجام تحقیقات بین المللی فوری درباره شهادت این جوان فلسطینی و احاله پرونده قاتلان صهیونیست به مراجع قضایی بین المللی تاکید کرده است.

وزارت خارجه فلسطین مسئولیت کامل این اقدام جنایتکارانه و پیامدهای آن را مرتبط با کابینه رژیم صهیونیستی دانسته است و تصریح کرده است: کابینه رژیم صهیونیستی اخیراً دستورالعمل هایی را برای نظامیان این رژیم تعیین کرده که موجب افزایش اعدام های خیابانی جوانان فلسطینی و قتل عام آنها با خونسردی کامل می شود.

نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودروی خود بود را با شلیک بیش از 40 گلوله به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که فوزی مخالفه جوان 18 ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها شهید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه فلسطین درباره شهادت جوان فلسطینی در نابلس

بیانیه وزارت خارجه فلسطین درباره شهادت جوان فلسطینی در نابلس