مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-28سياسي

بی توجهی به مناسب سازی معابر برای معلولان پیگیری قانونی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی، بانک ها، مراکز خدماتی و پاساژها و دانشگاه ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی و متولیان مساجد باید نسبت به مناسب سازی معابر خود برای معلولان تلاش کنند و هرگونه بی توجهی به مناسب سازی مورد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح امروز در نشست ستاد مناسب سازی استان اردبیل اظهار کرد: اجرای مصوبات ستاد مناسب سازی استان اردبیل ضروری بوده و در این راستا باید دستگاه های متولی و جامعه هدف با پیگیری امور، عدم اجرا را به مسؤولان استان اطلاع دهند تا مورد پیگیری قانونی قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب سازی انجام گرفته در شهرستان سرعین، افزود: آن دسته از مصوباتی که در خصوص مناسب سازی قابلیت اجرا شدن دارد، عملیاتی و برای سایر موارد، طرح های جایگزین ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر اهتمام اوقاف و امور خیریه استان در خصوص مناسب سازی مساجد، خواستار تعیین تکلیف موارد باقی مانده تا 2 هفته آینده شد.

ضرورت آشنایی مردم با حق و حقوق معلولان میرجعفریان ضرورت همکاری دانشگاه آزاد برای مناسب سازی معابر را یادآور شد و گفت: در این خصوص لازم است کمیته تخصصی برای بررسی وضعیت دانشگاه آزاد به لحاظ مناسب سازی تشکیل و تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به مناسب سازی معابر برای معلولان پیگیری قانونی می شود

بی توجهی به مناسب سازی معابر برای معلولان پیگیری قانونی می شود