مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-14سياسي

15 هزار واحد مسکونی برای محرومان در خراسان جنوبی احداث می شود


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای خراسان جنوبی است، گفت: 15 هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان احداث می شود.

- بیرجند-دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای خراسان جنوبی است، گفت: 15 هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال الدین آبرومند صبح جمعه جمعه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه محرومیت زدایی در حوزه های مختلف و روستاها با همکاری مردم و دولت از برنامه های مهم قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن محتبی (ع) است، اظهار کرد: هدف اصلی ما این است که ظرفیت و توانمندی را در جامعه هدف خود ایجاد کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: بی شک به دنبال رفع محرومیت ها در حوزه آبرسانی مسائل و موضوعات دیگر چون ساخت مسکن، مدارس، راه روستایی، حوزه آبخیزداری و آبخوان داری، اشتغالزایی، تقویت حوزه کشاورزی و دانش بنیان نیز رونق خواهد گرفت تا جمعیت پایداری در روستاها داشته باشیم.

آبرومند با اشاره به اینکه در اقدامات محرومیت زدایی باید همه متولیان به صورت جهادی نه اداری کارها را دنبال کنند، بیان کرد: کار جهادی مرزبندی ندارد و تا حل همه مشکلات در جغرافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار واحد مسکونی برای محرومان در خراسان جنوبی احداث می شود

15 هزار واحد مسکونی برای محرومان در خراسان جنوبی احداث می شود