مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:172023-07-04سياسي

درخواست های فرماندار بهمیی از رییس جمهور از کد ملی مشترک تا چاره جویی برای آب ممبی


فرماندار شهرستان بهمیی در نشست شورای اداری درخواست هایی از رییس جمهور در حوزه های مختلف از جمله برای پی گیری کد ملی مشترک با خوزستان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ جلسه شورای اداری بهمیی با موضوع سفر ریاست جمهوری با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، رییس شرکت نفت آغاجری و مسئولان شهرستانی در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمیی هدف اصلی برگزاری این جلسه را برنامه ریزی سفر هیئت دولت به شهرستان بهمیی عنوان کرد و گفت: یکی از شهرستان هایی که ریاست محترم حضور پیدا خواهد کرد شهرستان بهمیی است البته که هنوز جواب قطعی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: باید آمدگی صددرصد برای حضور ریاست محترم جمهوری در شهرستان بهمیی را داشته باشیم و البته که وزرا به عنوان نماینده دولت مطالبات شهرستان را رصد خواهند کرد.

محمدی در ادامه به مطالبات مردم بهمیی اشاره کرد و گفت: مهمترین پروژه شهرستان بهمیی پروژه انتقال آب از سد کوثر است که به 70 درصد رسیده و مشکل مهم ادامه مسیر، شهر تاریخی ارجان به طول 6کیلومتر است و این مشکل فقط به دست شخص رییس جمهور قابل حل خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت شهرستان، جوانان این شهرستان در خوزستان غیر بومی محسوب می شوند اگر می توانند دستور بدهند که کد ملی شهرستان بهمیی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های فرماندار بهمیی از رییس جمهور از کد ملی مشترک تا چاره جویی برای آب ممبی

درخواست های فرماندار بهمیی از رییس جمهور از کد ملی مشترک تا چاره جویی برای آب ممبی