مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-09اجتماعي

آذربایجان غربی آماده میزبانی بیش از 500 هزار زائر اربعین حسینی است


امسال پذیرای بیش از 500 هزار زائر اربعین حسینی از استان های مختلف و به خصوص استان های شمال و شمال غرب کشور در آذربایجان غربی خواهیم بود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال پذیرای بیش از 500 هزار زائر اربعین حسینی از استان های مختلف و به خصوص استان های شمال و شمال غرب کشور در آذربایجان غربی خواهیم بود.

محمدصادق معتمدیان 18 تیرماه در ادامه سفر به شهرستان نقده و در گفت گو با خبرنگاران، با اشاره به بازگشایی مرز تمرچین برای زائران عتبات عالیات در سال گذشته، افزود: با اهتمام دستگاهها و نهادهای مختلف و گروه های مردمی و جهادی، سال گذشته بیش از 67 هزار زائر اربعین از مرز تمرچین تردد کردند.

وی همچنین با اشاره به تصمیمات ستاد مرکزی اربعین برای سال جاری، خاطرنشان کرد: ستاد اربعین آذربایجان غربی از دو ماه پیش در استان راه اندازی شده و شاهد فعال شدن کمیته ها، آماده سازی زیرساخت ها و ابلاغ اعتبارات لازم هستیم.

استاندار آذربایجان غربی به ساماندهی راه های منتهی به مرز تمرچین در سطح استان نیز اشاره کرد و افزود: هماهنگی های لازم با دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان برای فراهم سازی شرایط سفر ایمن برای زائران عتبات عالیات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی آماده میزبانی بیش از 500 هزار زائر اربعین حسینی است

آذربایجان غربی آماده میزبانی بیش از 500 هزار زائر اربعین حسینی است