مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-22سياسي

مشکل طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج رفع شد/ افتتاح محور پاتاوه_ دهدشت در سفر دولت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن شهر یاسوج با همکاری سازمان جهاد کشاورزی رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای مسکن خبر خوبی برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان داشت و گفت: با همکاری جهاد کشاورزی مشکل 10 هکتار زمین در شهر یاسوج رفع شد و کلنگ احداث 10 هزار واحد در سفر رییس جمهور به استان به زمین زده می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه های متولی هر چه سریعتر پای کار بیایند و مقدمات کلنگ زنی این تعداد واحد مسکونی در سفر رییس جمهور را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه گره مسکن ملی در شهر یاسوج رفع شده است، گفت: همکاری سازمان جهاد کشاورزی در این خصوص فوق العاده بود و کاری که دو ماه زمان می برد را در مدت 10 روز انجام داد و این مصداق بارز کار جهادی است.

احمدزاده افزود: گره نبود زمین در طرح نهضت ملی مسکن پیچیده بود و زمین دولتی هم در اختیار نداشتیم اما با همکاری جهاد کشاورزی و مالک 10 هکتار زمین برای ساخت مسکن طرح نهضت ملی داده شد و کار ارزشمندی برای خدمت به مردم توسط مالک و جهاد کشاورزی انجام شد.

وی از همه عوامل و مسئولینی که در جهت پیگیری برای رفع مشکل زمین یاسوج قدردانی کرد و گفت: بیش از 9 هزار نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج هستند و در این طرح ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج رفع شد/ افتتاح محور پاتاوه_ دهدشت در سفر دولت

مشکل طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج رفع شد/ افتتاح محور پاتاوه_ دهدشت در سفر دولت