مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-15اجتماعي

بدهی شهرداری اردبیل تسویه شد/خدمت رسانی به 79 هزار بیمه شده خاص


مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: با تهاتر ساختمانی در اتوبوسرانی اردبیل، بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی استان اردبیل تسویه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین شیرزاده عصر شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان شرکای اصلی تأمین اجتماعی هستند و این سازمان به عنوان بزرگترین نهاد عمومی غیردولتی سعی دارد تا خدمات متنوعی را به بیمه شدگان ارائه کند.

وی نقش تأمین اجتماعی را در حفظ آرامش جامعه و خانواده ها و ارائه بیش از 18 خدمت متنوع یادآور شد و تصریح کرد: نصفی از جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: این اداره کل 200 هزار بیمه شده اصلی، 55 هزار مستمری بگیر و 21 هزار کارفرما در استان اردبیل دارد که گردش مالی آن ماهانه 400 میلیارد تا 500 میلیارد تومان است.

شیرزاده افزود: در نقطه مقابل این میزان درآمد، هزینه های تأمین اجتماعی بیش از 650 میلیارد تومان است که یک ناترازی 150 میلیارد تومانی را در پرداختی ها شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در 2 سال اخیر سعی کردیم تا با همکاری مدیریت درمان خدمات مطلوب تری را به جامعه هدف ارائه کنیم که از جمله آن راه اندازی شعبه ممتاز در اردبیل است که در منطقه محروم وحدت برای مناطق 13 گانه اردبیل ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی شهرداری اردبیل تسویه شد/خدمت رسانی به 79 هزار بیمه شده خاص

بدهی شهرداری اردبیل تسویه شد/خدمت رسانی به 79 هزار بیمه شده خاص