مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-22اجتماعي

گسترش تعامل پلیس و بهزیستی برای ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان


شناخت علمی معضلات اجتماعی و بررسی علل و عوامل آن و ارائه راه حل مناسب از جمله اقدامات مشترک پلیس و بهزیستی برای ارتقای امنیت اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان سمنان اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان نهادی پویا با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه فعالیت می کند.

وی افزود: سازمان بهزیستی با هدف حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر و اصلاح و ارشاد ناسازگاران و آسیب دیدگان اجتماعی، نگهداری و مراقبت و توانبخشی معلولان، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر، عزمی عظیم داشته و با تلاش خالصانه و پایان ناپذیر به خدمت رسانی جامعه می پردازد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: بی تردید هدف اصلی و نهایی این نهاد کاهش آسیب های اجتماعی جامعه ایران اسلامی و دلگرم ساختن جامعه به آینده ای روشن است و این مهم زمینه ساز رشد و توسعه آبادانی کشور در همه حوزه ها و زمینه ها می شود.

موقوفه ای بیان کرد: بخش مهمی از پیشگیری آسیب های اجتماعی در جامعه، از اهم وظایف سازمان بهزیستی و مجموعه انتظامی است که این 2 دستگاه در کنار هم نقش پیشگیرانه و اثرگذاری در این حوزه ایفا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش تعامل پلیس و بهزیستی برای ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان

گسترش تعامل پلیس و بهزیستی برای ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان