مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-04اقتصادي

اولتیماتوم مدیریت بحران به یک مجتمع تجاری در مرکز تهران


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مهلت یک ماهه به مالک مجتمع تجارت جهانی فردوسی برای ارائه طرح مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این مجتمع خبر داد.

- رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مهلت یک ماهه به مالک مجتمع تجارت جهانی فردوسی برای ارائه طرح مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این مجتمع خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری با اشاره به برگزاری نشست اضطراری بررسی تخلفات ایمنی مجتمع تجارت جهانی فردوسی در مرکز تهران گفت: این نشست با حضور معاون پیشگیری دادستان کل کشور و نمایندگان سازمان نظام مهندسی، وزارت راه و شهرسازی، اداره کل ساختمان وزارت شهرسازی و معماری، مالک و شهردار منطقه 12 و سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد و از بخش های مختلف این مجمتع بازدید میدانی بعمل آمد.

نصیری افزود: این مجتمع از سال 90 پروانه ساخت را دریافت و شروع به ساخت کرده است و متاسفانه بر مبنای نقشه های مصوب پروانه ساخت عمل نکرده و مرتکب تخلفات متعدد شهرسازی از جمله اضافه بنا و تغییرات اساسی سازه شده است که در نهایت توسط سازمان نظام مهندسی در اواخر اتمام ساختمان اعلام شده که ساختمان دچار تخلفات شده و نا ایمن است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: مصداق بارز ناایمنی در این ساختمان این است که المان های باربر جانبی که برای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم مدیریت بحران به یک مجتمع تجاری در مرکز تهران

اولتیماتوم مدیریت بحران به یک مجتمع تجاری در مرکز تهران