مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-19دانش

واکنش رییس دانشگاه تهران به سخنان حاشیه ساز علیه وزیر علوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز سه شنبه 27 تیر ماه در سی ونهمین اجلاس رؤسای 14 دانشگاه بزرگ کشور که در دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور وزیر علوم، - رییس دانشگاه تهران در واکنش به برخی اظهاراتی که به تازگی از زبان یکی از چهره ها خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: این ادبیات به هیچ وجه مورد پذیرش نیست و وی حتماً باید عذرخواهی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز سه شنبه 27 تیر ماه در سی ونهمین اجلاس رؤسای 14 دانشگاه بزرگ کشور که در دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور وزیر علوم، وزیر صمت و رییس سازمان خصوصی سازی برگزار شد، گفت: انتظار داریم بخشی از املاک و اموال دولت که مولدسازی می شود، در اختیار توسعه علم و فناوری قرار گیرد.

برای این منظور به نظر می رسد تشکیل یک کمیته که به صورت ویژه و متمرکز به مولدسازی اموال دانشگاه ها و همچنین بهره مندی دانشگاه ها از مولدسازی دارایی های دولت توجه داشته باشد، یک ضرورت است.

رییس اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور خاطرنشان کرد: اگر عوائد حاصل از مولدسازی اموالی از وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف که در کمیته اصلی مولدسازی مطرح می شوند، در اختیار توسعه دانشگاه ها قرار گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دانشگاه تهران به سخنان حاشیه ساز علیه وزیر علوم

واکنش رییس دانشگاه تهران به سخنان حاشیه ساز علیه وزیر علوم