مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-22سياسي

آمادگی اصفهان برای برگزاری رویداد بین المللی جایزه مصطفی (ص)


برنامه ریزی های خوبی برای برگزاری جایزه مصطفی (ص) در اصفهان انجام شده است و انتظار می رود همه مردم و دستگاه ها پشتیبان این رویداد بین المللی باشند.

- اصفهان- استاندار اصفهان گفت: برنامه ریزی های خوبی برای برگزاری جایزه مصطفی (ص) در اصفهان انجام شده است و انتظار می رود همه مردم و دستگاه ها پشتیبان این رویداد بین المللی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی ظهر شنبه در قرارگاه اقتصاد دانش بنیان استان که با حضور رییس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، در خصوص میزبانی اصفهان از رویداد بین المللی جایزه مصطفی (ص) اظهار داشت: با توجه به پیشینه های هویتی که در استان اصفهان وجود دارد و مسیر پیش روی استان از لحاظ سند آمایش (توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه گردشگری) تلاش کردیم تا برنامه ریزی های استان بر همین مبنا انجام شود.

وی ادامه داد: این تطابق را جایزه مصطفی (ص) با کلیت زیست بوم استان اصفهان (امروز و آینده) دارد از طرفی مردم مؤمن و مکتبی اصفهان انتظار دارند که استان میزبان چنین رویدادهای بین المللی باشد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: سهم اصفهان در جایگاه و نقش نبی مکرم اسلام (ص) باید ادا می شد؛ همچنین فرصت هایی که پیرامون جایزه مصطفی (ص) می تواند برای کشور ما در جهان اسلام داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اصفهان برای برگزاری رویداد بین المللی جایزه مصطفی (ص)

آمادگی اصفهان برای برگزاری رویداد بین المللی جایزه مصطفی (ص)