مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-20بين الملل

آغاز رزمایش مشترک روسیه و چین در دریای ژاپن +فیلم


رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین با هدف تقویت همکاری های دریایی و حفظ ثبات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام از 20 تا 23 ژوییه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رزمایش نیروی دریایی روسیه و چین با حضور ناوهای ضد زیردریایی، ناوشکن، گشتی و قایق های پشتیبانی با هدف تقویت همکاری های دریایی بین دو کشور و حفظ ثبات در منطقه آسیا و اقیانوسیه از امروز در دریای ژاپن آغاز شد.

مرکز رسانه ای و اطلاع رسانی ناوگان اقیانوس آرام روسیه از آغاز رزمایش دریایی مشترک این کشور و چین با عنوان تعامل شمال 2023 در دریای ژاپن خبر داد.

این مرکز امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای افزود: مانور تعامل شمال 2023 از 20 تا 23 ژوییه در دریای ژاپن ادامه خواهد داشت.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای که ویدئوی آغاز رزمایش ضمیمه آن شده است، اعلام کرد: هدف اصلی این رزمایش، تقویت همکاری های دریایی بین فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین و حفظ ثبات و صلح در منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در چارچوب اقدامات عملی مشترک و مأموریت های ضد زیردریایی، اسکورت دریایی و هوایی کشتی ها، حفاظت و دفاع از ناوها و تأمین امنیت ارتباطات در آب ها و حفظ حریم هوایی دریای ژاپن، این تمرینات انجام خواهد شد و برای انجام عملیات آتش توپخانه مشترک نیز برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش مشترک روسیه و چین در دریای ژاپن +فیلم

آغاز رزمایش مشترک روسیه و چین در دریای ژاپن +فیلم