مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-04سياسي

نهاد مقدس خانواده امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته است


مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری اردبیل گفت: امروز نهاد مقدس خانواده مورد هجمه دشمن قرار گرفته است به طوری که انتظار می رود بانوان به اقتضای زمان برای حفظ مرزهای فرهنگی کشور تلاش کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری اردبیل گفت: امروز نهاد مقدس خانواده مورد هجمه دشمن قرار گرفته است به طوری که انتظار می رود بانوان به اقتضای زمان برای حفظ مرزهای فرهنگی کشور تلاش کنند.

افسانه جهانی 13 تیر در مراسم تجلیل زوجین مزدوج در جمعیت هلال احمر، کارشناسان، دبیران واعضای فعال معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تاکید بر ترویج ازدواج آسان در جامعه گفت: هدف اصلی ازدواج به کمال رسیدن و قدم برداشتن در مسیر عبودیت است چرا که بهترین جلوه بندگی خدمت به خلق خدا است که این موضوع در این نهاد مقدس به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه نهاد مقدس خانواده امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، گفت: بانوان زمانی دوشادوش مردان در حفظ مرزهای جغرافیایی کشور تلاش داشتند، به طوری که امروز نیز از بانوان کشورمان انتظار می رود برای حفظ مرزهای فرهنگی کشور با هویت مسلمانی خود در عصر حاضر با صیانت از مرزهای فرهنگی و تحکیم خانواده برای تربیت نسل صالح و تمدن ساز تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد مقدس خانواده امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته است

نهاد مقدس خانواده امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته است