مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-22سياسي

وزیر امور خارجه از سرکنسولگری کشورمان در دبی بازدید کرد


وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از سفر خود به کشور امارات با سفر به دبی، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از سفر خود به کشور امارات، با سفر به دبی، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های نمایندگی کشورمان بویژه خدمات کنسولی این نمایندگی به ایرانیان و شهروندان امارات و دیگر کشورها قرار گرفت.

در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان توصیه های لازم را در راستای تسهیل و افزایش خدمات کنسولی به ایرانیان و دیگر مراجعان ابلاغ کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در بخش دیگری از حضورشان در شهر دبی، در نشست مشورت و تبادل نظر با مسئولان مؤسسات و سازمان های ایرانی فعال و مستقر در امارات شرکت کرد و در جریان فعالیت ها و وضعیت آنان قرار گرفت.

نمایندگان و مسئولان سازمان بنادر و کشتیرانی، بانک های ملی و تجارت، شرکت ملی نفتکش، دانشگاه آزاد، مدرسه ایرانیان و سرپرستی مدارس، باشگاه ایرانیان، بیمارستان ایرانیان، رایزنی بازرگانی، شرکت های هواپیمایی پس از طرح دیدگاه ها و ملاحظات و نکات خود، دیدگاه ها، نکات و توضیحات وزیر امور خارجه کشورمان را شنیدند و در جریان روند مثبت و رو به رشد روابط دوجانبه ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه از سرکنسولگری کشورمان در دبی بازدید کرد

وزیر امور خارجه از سرکنسولگری کشورمان در دبی بازدید کرد