مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-15اقتصادي

خبرهای خوش برای عشایر/ از اختصاص ماشین آلات تا ترمیم ایل راه ها


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: دو دستگاه گریدر به استان اختصاص داده شد که به زودی در چرخه ماشین آلات عشایر قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جعفری صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر خود با سرپرست سازمان امور عشایر کشور بیان کرد: در این دیدار دو دستگاه گریدر به خراسان جنوبی اختصاص داده شد که به زودی در چرخه ماشی آلات عشایر استان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هموار شدن و تیغ زدن ایل راه ها یکی از مهمترین درخواست های عشایر استان بوده که این امر مورد موافقت امور عشایری قرار گرفت، افزود: در حوزه آبرسانی محلات عشایری و احداث راه و ابنیه فنی و نگهداری ایل راه ها هم هر کدام هشت طرح تعریف شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع 16 طرح حوزه آبرسانی محلات عشایری و احداث راه و ابنیه فنی و نگهداری ایل راه ها در هشت شهرستان در دستور تامین اعتبار برای اجرا قرار گرفت.

جعفری اظهار کرد: تامین جو مدت دار عشایری نیازمند اتمام مکاتبات و اخذ موافقت های نهایی پشتیبانی امور دام بوده که این مهم در دست پیگیری است.

وی گفت: در حوزه صفحات خورشیدی جهت تولید برق هم علاوه بر سهم استان که بر اساس جمعیت عشایری هر استان نسبت به کل کشور سنجیده می شود، موافقت تخصیص 100 مورد بیشتر به سهمیه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش برای عشایر/ از اختصاص ماشین آلات تا ترمیم ایل راه ها

خبرهای خوش برای عشایر/ از اختصاص ماشین آلات تا ترمیم ایل راه ها