مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-15اقتصادي

فروشندگان مرغ ملزم به رعایت قیمت مصوب کشوری هستند


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در جلسات هماهنگی متولیان نظارت بر بازار مرغ تاکید شد که همه دستگاه های مرتبط با موضوع بازار ضمن تشدید نظارت ها بدون اغماض با متخلفان برخورد کنند.

- مرتضی شریفی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز در این باره اظهار داشت: نظارت بر بازار استان فارس توسط مجموعه های اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و بازاریان، اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی صورت می گیرد.

وی در خصوص قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ کشوری است و در وبسایت 124 روزانه اعلام می شود و همه اصناف و فروشندگان مرغ ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.

  مدیرکل هماهنگی اقتصادی فارس تأکید کرد: تعدادی از اخلالگران بازار مرغ به مراجع قضایی معرفی شده اند و برای سه کشتارگاه پرونده تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از اول اردیبهشت 1402 تعداد 140 هزار و 611 مورد بازرسی از بازار استان صورت گرفته که منجر به تشکیل 5548 پرونده تخلف شده که به جریمه ای در حدود 8800 میلیارد ریال محکوم شده اند.

او بیشترین تخلف را مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم صدور فاکتور عنوان کرد.

شریفی با بیان اینکه بازرسی و نظارت بدون کمک مردم استان مقدور نیست، اعلام کرد: سامانه 124 اداره کل صنعت معدن تجارت، سامانه 135 اداره کل تعزیرات حکومتی استان، شماره تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشندگان مرغ ملزم به رعایت قیمت مصوب کشوری هستند

فروشندگان مرغ ملزم به رعایت قیمت مصوب کشوری هستند